Ostutingimused

Veebipoe www.happysport.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Samilta (registrikood 11049512), asukohaga Sarapiku tee 19/21 Maardu, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimine

Ostukorv. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Kui olete valinud soovitud toodet vajutage nuppu „Lisa ostukorvi“. Valitud toode koguses 1 tk lisatakse teie ostukorvi. Kui soovite lisatud toote kogust suurendada lisage toodet ostukorvi uuesti või muutke kogust otse ostukorvis. Ostukorvi vaatamiseks vajutage lingile „Minu ostukorv“. 

Ostu sooritamiseks ei pea te ennast kasutajaks registreerima. Kuid registreerimine ennast kasutajaks võimaldab teil olla kursis oma tellimustega, kordustellimuste puhul ei pea te uuesti sisestama oma kontaktandmeid ja kohaletoimetamise aadressi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning (kui vaja) valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.  

Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Olge tähelepanelikud andmete sisestamisel! E-pood ei vastuta tagajärgede eest, mis on tingitud valesti sisestatud andmetest. Kui leiate, et juba esitatud tellimuses on viga, palume viivitamatult võta meiega ühendust telefonil 55592043 või e maili teel info@happysport.ee.ee.

Maksmine

Tellimuse eest tasumine toimub vastavalt teie poolt valitud makseviisile:

  • interneti-panga kaudu (pangalink): Swedbank, SEB, Nordea. Peale tellimuse esitamist suunatakse teid automaatselt valitud panga leheküljele.
  • Mastercard, Visa
  • Ülekandega Eestis tegutsevast pangast (märkida selgituseks -  “HappySport” ja tellimuse number …);  Meie arvelduskonto: Swedbank – EE212200221063896483.
  • Liisi AS kaudu 

 

Kauba Kohaletoimetamine 

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 10-20 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. 

Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 30 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. Kauba toob kohale HappySport.ee või HappySport.ee Logistika partneri kuller. 

Kui tellimus koosneb muudest toodetest, siis tellimusele lisandub kohaletoimetamise tasu sõltuvalt kohast ja pakendisuurusest. Teie tellimus toimetatakse ostu vormistamise käigus sisestatud aadressile. Kuller võtab teiega ühendust et leppida kokku täpsem kättetoimetamise aeg. Juhul kui teie tellimuse tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik me võtame teiega ühendust tellimuse vormistamisel märgitud e-posti või telefoni teel. 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. 

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: http://e-kaubanduseliit.ee/wp-content/uploads/2015/01/JM_m41_lisa1.pdf ning saata see e-posti aadressile info@happysport.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. Pretensiooni esitamise õigus Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@samilta.ee või helistada telefonil: +3726040224. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid. Vaidluste lahendamine Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@samilta.ee või helistada telefonil: +3726040224. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin http://tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Puudustega toodete tagastus ja pretensioonid 

Kauba kättesaamisel kontrollige koheselt selle õigsust ja tellimusele vastavust. Enne kauba kasutamist tutvuge tähelepanelikult kasutusjuhendiga ning kasutage toodet vastavalt tootja soovitustele. 

HappySport.ee vastutab toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul pärast seda, kui toode on Teile üle antud. 

Lepingust taganemise korral tagastage kaup viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. 

Kaupa võib proovida ja sellega tutvuda, et veenduda sobivuses või mittesobivuses, kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus. Proovimine tähendab samaväärset kasutust nagu on tavaks jaekaubanduses enne ostu sooritamist.

Tagastatav toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses, nagu Teile väljastamise hetkel.

Kaup, mis saabub Teieni pakendis osadeks võetuna (trenažöörid, jalgrattad, mööbel jne) peab tagastamisel olema samuti osadeks võetud ning pakendatud samamoodi nagu kauba väljastamisel tellijale.

Kui pakendit on võimalik avada seda rikkumata, kohustute selliselt seda ka avama. 

Kauba küljes olevad kiled ning muud toote kaitsmiseks paigaldatud esemed ei takista kauba proovimist, seega peavad need olema kauba tagastamisel eemaldamata. 

Kuni tagastamiseni (hetkeni, kui toode on müüja poolt vastu võetud) on vastutus toote heaolu eest tellijal (toodet on hoitud heaperemehelikult ning kaitstud võimalike kahjustuste eest). Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud või kui kauba prooviperioodil (14 päeva) on toimunud juba kauba kasutamine, mis ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogses seisukorras, siis on HappySport.ee õigus enne kauba tagasi võtmist kontrollida selle töökorda saates toote tehnilisse kontrolli. Seejärel, kui tehnilisest kontrollist selgub, et toode on töökorras, tagastab HappySport.ee kauba eest tasutud summa täielikult või osaliselt, kui kauba väärtus on silmnähtavalt vähenenud. Tagastatava summa suurust hinnatakse iga juhtumi korral eraldi ning summa suurusest teavitatakse Teid esimesel võimalusel. 

Garantii 

Tootjapoolne garantiiaeg on välja toodud toote lehel. Garantiiaja jooksul esinevad puudused saab klient rahuldada tootja poolt litsentseeritud ametlikus garantiiremondis. Toote ostmisel väljastatakse garantii dokument koos tootega, kus Te saate tutvuda garantiitingimustega.

Ostetud toote garantiid tõendavad dokumendid on tootja poolt lisatud dokumendid ning müügiarve, mis tuleb esitada koos tootega garantiiremonti. Arusaamatuste vältimiseks, kontrollige toodete kättesaamisel dokumentide olemasolu, kus on märgitud: toote mudel, seerianumber, müügi kuupäev, müüja ja ostja allkirjad. 

Garantii ja tagastuse alla ei kuulu:

  • toote kasutamisel tekkinud häired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutusest ja kasutusjuhendi nõuete eiramisest;
  • toote kasutamisel tekkinud häired, mis on põhjustatud selle juhuslikust või tahtlikust vigastamisest kasutaja poolt;
  • toote kasutamisel tekkinud häired, mis on tingitud äikesest või mõnest muust loodusnähtusest (force majeure);
  • toote kasutamisel tekkinud häired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel;
  • toote kasutamisel tekkinud häired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne poolt;
  • toote kasutamisel tekkinud häired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitteoriginaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest;
  • tooted ja detailid, mille seerianumbrid, kontrollkleebised või markeerivad kleebised on rikutud, vahetatud või eemaldatud;
  • tarkvara, kaasa arvatud eelnevalt seadmesse installeeritud tarkvara ning tarkvarast põhjustatud ekspluatatsioonihäired;
  • toote kasutamisel tekkinud häired, mis on tekkinud toote ebaõigest kasutamisest, tarkvara ebaõigest paigaldamisest või toote kasutamisel selleks mitte-ettenähtud eesmärgil;
  • kuluva iseloomuga osad (akud, tahmakassetid, trükipead, CD-plaadid, kulumaterjalid, litsentsid jms) ning pakend ja dokumentatsioon;
  • Ilma nõuetekohaselt vormistatud dokumendita, arveta või antud garantiitingimuste puudumisel garantii ei kehti;
  • toote kasutamisel tekkinud häired, mille on põhjustanud seadme tehniliste omaduste muutmine, mida on teostanud tootja poolt sertifitseerimata isik või teenindus;
  • defekte ega väidetavaid defekte, mis on tulenenud asjaolust, et toodet kasutati koos toote, tarviku, tarkvara ja/või teenusega, mida tootja või müüja ei ole valmistanud ega tarninud või asjaolust, et toode ühendati sellise toote, tarviku, tarkvara ja/või teenusega, mida müüja või tootja ei ole valmistanud või tarninud. 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Varajane Start Lastespordikompleks on tore varbsein, arendav ronimissein ja lõbus mängumajake!

Oleme kindlad, et ka teie ja teie lapse hinnang Varajane Start Happysport.ee toodetele on kõrge ja te tunnete spordikompleksi võimalusi avastades palju rõõmu. Kasutades spordikompleksi juba väga varajases eas, kasvab laps osavaks, aktiivseks ja tugevaks, ning see loob eeldused edukaks kehaliseks arenguks.

HappySport.ee kingib rõõmu!

Lastespordikompleksite kohaletoimetamine kulleriga Eesti-siseselt on tasuta!

Kohaletoimetamine kulleriga Eesti-siseselt tasuta, juhul kui tellimus on üle 70 euro!